Jouw rol
Als medewerker front office allround ben jij verantwoordelijk voor een hartelijk ontvangst van de gasten. Je verzorgt de check-in en informeert actief over het hotel en de omgeving. Je bent in staat de gast wensen te inventariseren en daarop te acteren. Jij bent het eerste aanspreekpunt. Je verzorgt de check out van vertrekkende gasten. Je bedient de telefooncentrale en voert diverse administratieve werkzaamheden zoals het inboeken van reserveringen.
Daarnaast ondersteun je je collega’s in de F&B. Samen met je collega’s laat je iedere gast gewaardeerd voelen en zorg je voor een unieke ervaring.
Jouw profiel
Deze functie is jou op het lijf geschreven omdat:
Wat bieden wij?
Wij bieden een marktconform salaris wat natuurlijk afhankelijk is van kennis en ervaring.
Mede door onze ambities zijn er als vanzelfsprekend diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
Ben jij een ervaren front office medewerker? Een representatieve allrounder met gevoel voor persoonlijke service? Dan zoeken wij jou!
Interesse?
Solliciteer via onderstaande gegevens en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. We hopen natuurlijk dat we samen met jou onze ambities kunnen realiseren.
Loes Croonenberg – gastvrouw
loes@hotelgulpen.nl
We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Dorpsstraat 10
6271 BL Gulpen
Tel.:+31 (0)43 – 368 9888
info@hotelgulpen.nl